Håret är borta!!

Hejhej! Vet att jag inte är bäst på att uppdatera men skyller på att jag inte har någon dator och internet utan bara mobilen. Klev upp vid tio i åtta imorse, fixade iordning mig snabbt och for till hsund för att klippa mig. Slingade ljusa slingor oxå och de blev bra, men inte klippningen:( Eller de blev ju bra för att allt de slitna är borta men de är sjukt kort!! Tog ett till hål i örat oxå, har ju tänkt de länge men inte vågat men nu är de gjort :D For till mange och lasse och kolla till dom och sen till stallet och hjälpte Malin hos akseli, for till Arnes stall och va där till typ halv tio kanske..? Jag och Malin for till Elias och Linus sen och kolla på tv och gotta oss ;) Myste med Stella oxå, hon har växt så mycke lilltjejen! Kom precis hem därifrån nu och nu ska jag sova!!! Så sjukligt trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0