Stressad

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig. For till Arnes stall kring halv elva kanske? Tog in Kismet vid tolv för då skulle Helena komma och masera honom, hon va på väg och hon sa att hon skulle ta honom själv så då for jag Malin Ericson och Linnea och åt lunch:) blev kebabrulle på röbäcks pizzeria! Sen kom Elias och Linus och då for Malin för hon skulle jobba, for till Shell och tvättade linneas bil och köpte brownie och sen for jag tillbaka till arnes stall för att släppa ut Kissekatten igen, men inte hade hon varit där inte. Ringde henne och så kom hon vid halv tre, hon började kring tjugo i och va klar fem över så de blev en väldigt kort behandling. Släppte ut honom och sen kom Amanda, for och köpte glass med Gullan och Amanda och sen körde vi jajje och polstjärna. Efter de ryckte jag skorna på polstjärna och aldur för dom skulle skos och Petra ville vi skulle ta av dom. For och köpte dricka åt Petra och hämtade mina tömkörningstömmar så linnea skulle kunna låna dom till fjutte! Fotade och filmade då Linnea tömkörde fjutte och sen kom jag hem halv elva! Har inte packat nånting och nu måste jag fixa två hästars grejer så Lasse ska med, Rebecca ska köra så jag msåte ju fixa allt. Vet inte hur jag ska få vagnen till travet från Arne som Lasse ska ha. Åååhh blir så satsans less på allt. Tänker iaf inte bry mej så mycket om Lasses grejer+honom då Mange ska med oxå, och det är han jag far för så:) nu ska jag hänga upp tvätten och slänga i en ny tvätthög! Sen sova, tidig morgon imorn, ska packa alla grejer, och sen ska ju ponnysarna till travskolan -.- Linus ville följa med och köra så får väl vänta till han hör av sig:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0