Akuten nästa!

Har jobbat åt Stefan idag oxå. Har gått superbra, har varit ganska slappt så de har varit skönt! Körde lugna intervaller med Zeus imorse och han va kanon fin. Smorde alla tävlingssaker och sen åt vi lunch, efter det for jag ut och red Yardley Boko, han va så sjuuukt fin!!! De va som en dröm att rida honom! Blev inget med älgen och Venus då jag hade så ont i knät.. Fodrade och vattnade hästarna där nere och sen slutade jag. Nu är jag iaf ny duschad och snart kommer Linnea och hämtar upp mej och då ska vi äta på båten och sen bliret akuten för att kolla knäet. Och jag måste verkligen på stan nån dag och köpa normala kläder+skor!! Alla kläder och skor hat visst blivit stallkläder.. Konstigt Skäms lite över att jag måste ha Julias rosa converse men jaja,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0