Bra uppdatering..

Jag vet att jag suger på att uppdatera menmen.. Idag gick jag upp kvart i sju, cyklade till travet och lastade Kia, for till Vännäs för att kolla om det skulle kunna gå an inseminera nu.. Hennes föl hon fick iår va dom ju tvugna att ta bort:(( Allt såg fint ut så vi lämnade henne där och sen for vi till återvinningsstationen, eller dendära butiken brevid jag inte kommer ihåg va den heter, vid maxi för att kolla om de fanns nån garderob man skulle kunna ta till stallet, de fanns det inte så då for vi och lämna finkan. For och köpte blommor för Cattis blommor hade kanske dött lite grann :P Planterade och fixade massa och sen hjälpte jag till hos Akseli och hjälpte Malin att sela kval/premiehästarna:) Efter de åt vi hamburgare i spiltan och sen red jag Sune! Han va jättejättejätte fiiiin:D Gick i form och gjorde halt bara man lutade sej tillbaka! Världens bästa ponny<3 Efter mangeskrutt! For till Malin och hjälpte henne med att fodra och hälsade på Babsan:] Lectus va jättemysig idag<3 Saknar honom så mycke:( For hem så jag va hemma typ 23.10, hörde i backen påväg hem att nån sjöng väääldigt högt och vackert och när jag va utanför hemdörren så hörde ja att de va Shlinnie och Malin och dom ;) Dom sjöng Väldigt vackert för mej och sen gick jag in dit ett tag! Nu ska jag duscha, kan behövas för fötterna mina är svarta.. Och ja vet att inläggen blir helt cp men de är för att ja bloggar från mobilen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0