...

Kom inte på nån rubrik haha. Igår red jag iaf Lectus med Malin och Kissekatten:D Han va faktiskt ganska mjuk och fin med sjukt seg! Trodde han skulle vara en stel pinne men tur han inte va de då! Sen kollade helena på honom och under tiden så fick Malin testa rida andra Malins nya ridhäst! Haha de va kul att Se de;) Fick låna malins kryckor så Viktor hämtade dom hos Malin:] Och sen satt jag och pratade med Felicia i 100 år.. Sjulle ju försöka cykla hem med kryckorna och de gick faktiskt strålande bra. Väl hemma så blev jag så seriös att jag började göra potatisgratäng och lax. Tog ett bra tag så jag fick min middag halv elva på kvällen (Y) Aja, nu ska jag kasta i mej nån lunch och sen ska jag till travet! Efter de MÅSTE jag köra Mange och Lasse! Kanske tar Mange på släp:] Dom kanske är lite små pigg idag när dom har haft minisemester nu när mitt knä inte orkar cykla upp till ewe:( Men de är nog bra för dom:) Jaja, lunch vare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0