Månstorps Magnum<3

Hejhej bloggen:) Har inte uppdaterat på tusen år men.. I helgen va jag i Östersund i alla fall, körde ett lopp med kungen och vi hade 60 meters tillägg+springband som jag fick reda på 1 min innan start (Y) blev en omstart men sen tog vi oss iväg!! Fick en så sjuuukt bra start så ni anar inte!! Trippade förbi nio hästar och sen satt vi där i ledningen igen, så grymt härligt. Han kämpa på och de märktes att han blev trött, han vann med ganska mycket och gick 2.54,2:D På lördagen så blev femkampen avbruten för att i andra grenen så körde en person in en sulky i en annans tjejs tinning, så de va ju tråkigt:( På söndagen körde jag iaf Mange i ett lopp, denna gång stog vi start och vi fick en sjukt dålig start! Startgalopp pga mej. Fick ännu ek galopp precis in i första sväng så va nanting så nervös. Va jätte nervös för att tilläggshästarna skulle komma ikapp oxå. Men nejdå, vi satt i ledningen från start till mål! Tiden blev 2.54,8:] Min underbara prins<3 Lyckades även flyga ur vagnen i torsdags så jag har varit hela helgen och är det fortfarande. Jobbade hos Stefan idag och de har faktiskt gått bra m knäet, har kört Zeus Hornline och ridit världens finaste Venus<3 gick jätte bra att rida, trodde inte knät skulle palla de men de va helt underbart att äntligen få sitta på hästryggen igen, har inte gjort de sen jag red Lectus på lägret:( Ååh ja saknar tusse<3 aja, red älgen på em och vi lyckades åka på en skentur, cpt blev rädd och stack i början av slingan och man har inte så mycket att sätta emot när en häst på 179 drar iväg, spec inte med två trasiga knän! Slutade kring halv fem och då gick jag och Cattis och åt tårta:D Efter de for vi till Cattis och redigerade, sorterade och raderade bilder! Har inte suttit vid datorn sen vi flytta hit :o Men de är väl kanske bra, slippa tänka att måste kolla allting varje dag:) De är så drygt om man inte har internet. Kom nästan nyss hem och nu ska jag sova' Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0