Peabtravet

Imorse vaknade jag av mej själv igen, kvart i sju! For till stallet och for ut och skrittade tusse barbacka med Kismet och Malin:) Myspys! Sen gjorde Malin iordning Kismet och sen lastade och for vi mot Boden. Va framme vid ett kanske? Vet faktiskt inte ;) Fixade allt vid Kissekatten och sen gick vi och åt. Gick och kollade på royal och nu köpte jag de vita Teddy selunderlägget jag ångrat att jag inte köpt de två senaste gångerna jag varit där haha. Nu är jag bara lite småsugen på att hitta en vit förbygel och sen kommer Mange va snyggast i Finland :P Kismet såg iaf fin ut i värmningen, ruskigt fin! I loppet galopperade han från start och låg sedan sist utvändigt, i sista sväng eller något så styrde dom ut och gasa! In i mål kom dom som tvåa, såg nästan ut som han vann men icket, skilde en hals:( Men malin va nöjd och han gick 13,8 så de va ju bra:D Kom hem kring tio kanske? Fodrade och gjorde klart stallet och sen cykla vi hem, eller Malin for till Ericson och gänget ;) Kom innanför Dörrn och va vrålhungrig, kul att det fanns nån mat då..... Ett kilo morötter+ett halvt mjölkpaket fanns det, som tur var hittade jag mina Ica cookies!!! Gick över till Ericsons bögge ett tag och kom precis hem igen:) Nu ska jag sova! Godnatt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0