Sjöbris

For och åt med Malin och Linnea ikväll på sjöbris! Alla tog Ceasarsallad som va gryymt god :) Till efterrätt blev de vaniljglass med jordgubbar och chokladsås. For på akuten efter de, gick in i ett rum och prata och sen var vi tvugna att fara till ålidhem för att kolla på det där-.- Sjukt dåligt! Gubben som kolla på de där va jätte snäll men va fanimej inte försiktig kan jag lova! Har inte haft bandage sen dess så nu gör det så satans ont. Vill bara lägga mej ner och grina typ. Fick iaf åka till röntgen och röntga knäet och sen fick jag veta att de inte va en fraktur! Tack gode Gud! For och fodra tusse, Kismet, Nutte och Babsan och nu är jag äntligen hemma! Nu måste jag bara på jakt efter kryckor, tänker inte halta runt och bli ännu mer sne och få mer problem med höger knä. Dom vi hade förut har ju brunnit upp så får se vad vi hittar på.. Nu ska jag sova, eller snart iaf så gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0