12 Juni

va upp tidigt imorse, fodrade catarinas+lectus och kismet
Började förbereda den gemensamma avslutningen för alla kurser och sen började de, va med ester typ hela tiden :] Sötungarnas sötunge♥
när de va klart så for jag ut på en riktig mystur med Tusse:D
Red barbacka för jag har så sjukt ont i knäna..
hade ju faktiskt blivit nästan helt bra innan fille sparka mig på mitt vänstra knä men nu hhar de kommit tillbaka igen!
Och sen och man råkar komma åt ett ställe på sidan av knät där jag blev sparkad så bränner det till i hela vänstersidan och svartnar för ögonen, skitläskigt:(
Måste verkligen gå på behandling för både rygg och knäna snart, börjar märkas att de va ett tag sen :P
Jaja, han va pigg och glad men JÄTTE stel:( Red på hacket eftersom vi bara skulle ta det lugnt..
åt mackor och drack cola me shlinnie efter de och sen for ja hem:]
Blev grillat till middag, första riktigt maten sen lunchen i fredags hahaah
annars äre skola imorn, ska bara städa ur skåpet och typ ha klassens dag..
tisdag är jag ledig och sen på onsdag blire SOMMARLOV!!



jag måste slinga håret,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0