SOMMARLOOOV

Nu ör det sommarlov!
Så sjuuuukt skönt!!! Började tjugo över åtta med samling i hemklassrummen och sen gick vi till aulan och kolla på några som sjöng sen sluta vi typ. For till stallet och red yamse, han va jättejätte fin :D
Red LS+sand och han va mjuk och jätte lugn idag. Tränade galoppfattningar första biten och sen travade/skrittsade jag resten.. Red i Katjas äckelsadel, de måste va den fulaste och oskönaste sadeln jag nånsin ridit i!
For ut och red lectus med malin och kismet, han va jättejätte seg och ville ingenting, inte ens när vi va och hoppade några skutt:( Inte vår dag helt enkelt.
SKyndade oss hem och selade och for ut och värmde sune, han va fin, mellan galopperna-.- Körde fyra bakvarv och sen for vi in, for ut igen och han va jätte jätte fin i loppet :D Låg utanpå polstjärna i ca 500 meter och sen gick vi om henne men blev omkörda av saga och extra:] Konstigt
men ja va sjukt nöjd med han, fast han tog 3 stillastående galopper gick han ändå 2.35!
Duktig ponny♥
Grilad ekorv och sen fick ja skjuts med victor hem.
Imorn ska jag va på skogsnolia hela dagen, inte för att ja vet vad de är menmen.
för att jag är så satans snygg
eller itne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0