underbart

de är så sjukt skönt med sommarlov! Man behöver inte tänka på nått och bara leva livet :D
Mange och Lasse är iaf under hårdträning nu, mange hatr gått upp 6 kg på 1 månad :o Han är grymt fet nu! Samma sak med Lasse men han har ju iof inte gjort nått på typ tre veckor :P
Tömkörde mangeg idag. Han va helt underbar och och va jättejätte lydig! Han kunde tom galoppera stadigt på volt i båda varven :')
Höll på i ca 45 min..
Sen körde jag sune med Jajje och line, han va oxå sjukt fin :D Körde i backen och han va lagomt taggad kanjalova!
Efter att jag fixat han och fodrat han och sune så börstade jag mange i ca 1½ timme.. De är så skönt på kvällarna när man är helt ensam i stallet! Gick och beta med han och sen började jag cykla hem.
Halvvägs hemma kom jag på att jag inte gett Lectus och Kismet kväll så då vare bara att vända, llagomt drygt..
Till middag blev de potatisgratäng och kyckling:] Tycker jag börja bli bra på åh laga mat nu hahah
eller inte
aja nu ska ja ta och försöka sova, ska upp tidigt imorn:]
bju på gammäckelbild

Kommentarer
Postat av: Tea

fiiiiiiiiiin anna!:]<3

2011-06-25 @ 13:13:42
URL: http://teabarjman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0